Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać Grupę klientów?

Ostatnia modyfikacja: 04.10.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci, Personalizacja

​Programy linii InsERT nexo pozwalają na efektywniejsze zarządzanie kartotekami klientów dzięki wykorzystaniu Grup klientów​. Przykładowo, użycie filtra Grupa w kartotece Klientów zawęzi zakres wyświetlanych pozycji jedynie do spełniających określone kryteria.


Aby dodać nową Grupę klientów​, należy:

1. W wyszukiwarce poleceń odnaleźć i kliknąć Grupy klientów.


2. W Konfiguracji Grup klientów użyć przycisku Dodaj.


3. Uzupełnić pole Nazwa oraz wybrać Typ podmiotu​, zatwierdzić przyciskiem Zapisz


4. Utworzoną Grupę klientów​ można przypisać, wybierając ją na kartotece klienta, w polu Grupa. Wprowadzone zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz. Instrukcja jak wykonać zbiorczą zmianę grup klientów dostępna jest tutaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki