Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać automat tworzący fakturę pro forma do oferty za pomocą modułu Automatyzacja?
Ostatnia modyfikacja: 07.04.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Automatyzacja, Oferty
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zamówieniem powstawało działanie – np. był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Od wersji 42.0.0 systemu InsERT nexo dodano możliwość automatycznego wystawienia dokumentu faktury pro forma do oferty. Aby utworzyć automat wykorzystujący nową funkcjonalność, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Oferta.
3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Obiekt posiada wartość – Status: A – Zaakceptowana.
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz faktura pro forma.
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.
Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej: Przykładowe wykorzystanie automatów w Gestorze nexo.