Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać własne etykiety do kontaktów klienta?

Ostatnia modyfikacja: 28.10.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci, Komunikacja, Słowniki

Uwaga! Funkcja Miejsca użycia kontaktu wymaga aktywnego ulepszenia do wersji 42.0.0 Gestora nexo.​

Od wersji 42.0.0 systemu InsERT nexo dodano możliwość etykietowania kontaktów, miejscem użycia kontaktu. Funkcjonalność ta pozwala, przypisać kontakt klienta do dokumentów takich jak fakturyoferty, dokumenty związane z serwisem i windykacją oraz zamówienia. Dodatkowo użytkownik może zdefiniować własne Miejsca użycia kontaktu. W tym celu należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Miejsca użycia kontaktu ​i kliknąć przycisk Dodaj.


2. W polu Nazwa wpisać nazwę nowej etykiety. Zapisać zmiany.


Nowa etykieta będzie dostępna do wyboru, na fo​rmularzu edycji klienta.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki