e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dodać własne etykiety do kontaktów klienta?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Komunikacja, Słowniki
Uwaga! Funkcja Miejsca użycia kontaktu wymaga aktywnego ulepszenia do wersji 42.0.0 Gestora nexo.
Od wersji 42.0.0 systemu InsERT nexo dodano możliwość etykietowania kontaktów, miejscem użycia kontaktu. Funkcjonalność ta pozwala, przypisać kontakt klienta do dokumentów takich jak faktury, oferty, dokumenty związane z serwisem i windykacją oraz zamówienia. Dodatkowo użytkownik może zdefiniować własne Miejsca użycia kontaktu. W tym celu należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Miejsca użycia kontaktu i kliknąć przycisk Dodaj.
2. W polu Nazwa wpisać nazwę nowej etykiety. Zapisać zmiany.
Nowa etykieta będzie dostępna do wyboru, na formularzu edycji klienta.