Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak etykietować kontakty klientów?

Ostatnia modyfikacja: 28.10.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci, Komunikacja

Uwaga! Funkcja Miejsca użycia kontaktu wymaga aktywnego ulepszenia do wersji 42.0.0 Gestora nexo.​

Od wersji 42.0.0 systemu InsERT nexo dodano możliwość etykietowania kontaktów, miejscem użycia kontaktu. Funkcjonalność ta pozwala, przypisać kontakt klienta do dokumentów takich jak faktury, oferty, dokumenty związane z serwisem i windykacją oraz zamówienia. Dodatkowo użytkownik może zdefiniować własne Miejsca użycia kontaktu w specjalnie przeznaczonym do tego słowniku. Aby przypisać etykietę miejsca użycia kontaktu, należy:

1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć wybranego klienta, następnie kliknąć górne menu Popraw.
 

2. Wybrać zakładkę Podstawowe, sekcji Kontakty kliknąć ikonę ☰ przy wybranym kontakcie. Następnie wybrać Miejsce użycia kontaktu. Zapisać zmiany.



Przy kolejnej próbie wysyłki dokumentu, etykiety kontaktów będą widoczne w oknie wydruku.




Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki